Români prinși la urat într-un magazin de lux din Londra

Eye_of_London_and_street_artists

Trei români au fost prinși la urat într-un magazin de firmă din Londra. Faimoasele CCTV britanice i-au surprins pe românii, Papadopol C. Luță, Grigore P., și Tiberiu G. Sandocan, taman când aceștia încercau să sus-ragă (adică să strige pe tonalități înalte) câteva urări de preț din cultura ospitalieră românească. „ Noi suntem în anglia de vreo patru săptămâni și ne-am gândit să urăm și noi ceva englezilor, ceva care să ne reprezinte ca nație, ceva care să dea seamă de intențiile noastre pașnice. Nu ne-am gândit vreo clipă că asta ar putea să supere pe cineva – a declarat Papadopol C. Luță.  La rândul său, Tiberiu Sandocan T. a ținut să menționeze caracterul pacifist al urărilor. “Am urat și noi ce-am putut, în stilul românesc, adică urări de prosperitate, de bine, multă sănătate, noroc, fericire, și alte urări tradiționale pe care le-am tradus cum am putut, adică: uiș iu a lat of gud loc, hepines, helt, și alte urări de bine. Chiar habar n-aveam că uratul este interzis în anglia”- a mai declarat el. Poliția metropolitană i-a sancționat, din fericire, doar cu amendă. „Am plătit amenda, ce era să facem, dar la sfârșit  le-am zis-o și noi cu năduf: „De urat am mai ura/ dar credem co-m însera/aici pe la brexitul dumneavoastră/departe de uniunea europenă a noastră. Mă gândesc să plecăm la urat în altă parte – a mai declarat Luță – englezii se pare că nu tolerează uratul”.

Leave a Reply

