Ursul Carpatin rupe tăcerea: ‘M-am săturat, emigrez în Marea Britanie!’

gx51289421

Celebrul urs carpatin, mândria faunei mioritice și simbolul pădurilor din românia, a declarat că se gândește serios să emigreze în marea britanie întrucât nu mai poate suporta condițiile din țară. Defrișările masive laolaltă cu știrile negative plus deliberata cădere în anonimat a unui brand, cândva simbol și mândrie a țării, l-au determinat să înceapă formalitățile de emigrare.
Da, m-am gândit să plec, iar decizia este ireversibilă. Am avut și o discuție domestică cu ursoaica, am întrebat-o simplu: ia zi, fă, ne rupem cozile din sărăcia asta ? Și ea a zis, da! Cred că șocul l-am avut după ce am încercat să cotrobăim într-o ladă de gunoi de pe valea prahovei și n-am găsit decât cutii de bere goale, peturi, ambalaje farmaceutice și bilete necâștigătoare la pariuri. Nu tu o plăcintă expirată de căpșuni, nu tu niște mere zborșite, nimic! Ca să nu mai amintesc de știrile negative din presă, cică, auzi: Urșii gunoieri. Păi ce, doamnă, io și familia mea suntem gunoieri? Io mă consider tehnician în salubritate, ca să nu mai spun că am fost ani de zile simbolul românesc, de la expresia puterea ursului, până la aia în argou cu ursu din pădure, etc. Păi pe vremea ceaușeștilor eram căutat, vânat, străbunicul meu are un cap împăiat în fostul comitet central. Știați asta?”
Chestionat asupra destinației emigrării Ursul Carpatin a declarat: „Mergem în anglia, chiar dacă e ușor problematică treaba asta cu brexitul. Prințul Charles ne iubește, eventual nu o să ne împuște decât cu niște lire, ne stabilim în pădurea lui Robin Hood, în Nottingham. Englezii nu defrișează nimic, nu au deloc urși, deci o să avem spațiu vital, în plus, containerele lor de gunoaie sunt ticsite de tot felul de bunătăți. E posibil, după ce mă stabilizez, să-i fac chemare și lupului. Iepurașul e deja acolo, așa că o să fim o mică comunitate. Fără vulpea românească, evident, personajul fiind cum o spune și povestea ‘Ursu păcălit de vulpe’, o țepară ordinară.”

Leave a Reply

